Elállás-Csere
Fogyasztó a megrendelés leadásával elogadja az ÁSZF-t, kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy elállás esetén a Szolgáltató a visszatérítést banki átutalással teljesítse.
Mi a teendőm, ha cserélni szeretnék?
Emailben jelezze felénk a csere szándékát és, hogy mire szeretné cserélni a terméket, valamint küldjön részünkre jól látható képeket a termékről, majd raktárkészlettől függően 1-8 munkanapon belül küldjük Önnek a csere terméket! Erről emailben tájékoztatjuk! Önnek annyi a dolga, hogy a visszaküldendő terméket az eredeti dobozával és a számla másolatával együtt becsomagolja, és átadja a futárnak, aki, mikor viszi a csereterméket, felhelyezi a cserematricát. A csere költsége 1590 Ft! Cserét kizárólag GLS-el tudunk lebonyolítani, ezért kérjük, hogy amennyiben erdetileg nem GLS futárszolgálattal rendelt, úgy küldjön részünkre egy címet is, ahol a fel tudja venni a csomagot és leszállítani a csere terméket!
Mi a teendőm, ha vissza szeretném kérni a termék árát?
Küldje vissza hozzánk a terméket sértetlenül a számlán található Postázási címre, az eredeti dobozában, bármilyen csomagolóanyaggal beborítva úgy, hogy a termék dobozát ne érje ragasztószalag, kérjük ügyeljen rá, hogy a termék minden tartozéka a csomagban legyen és valamilyen formában (mail, telefon) jelezze, hogy szeretné visszakapni az árát.
Kérjük az elállási nyilatkozatot (a rendelés visszaigazoló emailben küldtük), vagy az alapján a visszafizetéshez szükséges adatokat külön papírra (ne a számlára!) írva, a bankszámlaszámát megadva helyezze be a visszaküldendő csomagba a termék mellé a beazonosításhoz és a pénzvisszafizetés megkönnyítéséhez.
Szeretnénk megkönnyíteni Önnek a visszaküldés menetét:
A futárcégeknél már van lehetősége házhoz is rendelni futárt, vagy különböző csomagautomatákba és fel tudja adni a visszárut, ezáltal elkerülve a sorbanállást.
Csomag visszaküldési lehetőségek és adatok:
Visszaküldési adatok:
Név: Bocskoros 2005 Kft.
Cím: a számlán található postázási cím (zárójelben a székhely alatt található)
Email: markascipo@webaruhazak.info
Telefon: +36706246151
A visszaszállítási díjat elállás esetén Önnek kell állnia, melyet futár rendelés esetén bankkártyával, posta háznál történő felvétel esetén készpénzzel fizethet ki.
Cégünk a Szent Margit utcai címen és portósan feladott csomagot nem vesz át!
GLS:
https://ecsomag.hu/hu/csomagfeladas
Posta:
- postán feladva: https://www.posta.hu/kuldemeny_kuldese/mpl_postacsomag
- csomagautomatában feladva: https://www.posta.hu/csomagautomata#csomagfeladas
- háznál történő felvétel: https://www.posta.hu/kuldemenyek_feladasa/tobbletszolgaltatasok/haznal_torteno_felvetel
Foxpost:
https://foxpost.hu/csomagkuldes
Packeta:
https://www.packeta.hu/csomagkuldes
Online pénztárca felhasználása
Webshopunkban felhasználhatja online pénztárca kedvezményeit, minden 10.000.-Ft-os megrendelés érték után 500.-Ft-ot jóváírunk számláján. A kedvezmény mértéke nem termékenként, hanem végösszegre kerül jóváírásra, azonban ez nem jelenti az, hogy nem a termék árából történik a kedvezmény levonása. Az online pénztárca kedvezmény szállítási és egyéb, szolgáltatással kapcsolatos fizetési kötelezettségből nem vehető igénybe.
Elállás esetén a kedvezménnyel csökkentett kifizetett összeg kerül visszafizetésre. Több termék rendelésekor igénybe vett kedvezmény esetén, részbeni elállás során a visszatérítéskor arányos visszafizetés történik, azaz az igénybe vett kedvezményt a visszaküldött termék árából arányosan vonjuk le, minden 1000.-Ft után 50.-Ft, mint igénybe vett kedvezmény.
Hibás teljesítés
Hibás teljesítés esetén, amennyiben raktáron van, a terméket az eredeti rendelésben szereplő termékre cseréljük ki, amennyiben nincs ugyanilyen termék, úgy választása szerint bármi másra kicseréljük vagy elállhat a vásárlástól.